Všeobecné obchodní podmínky
I. ZÁKLADNÍ USTANOVENÍ
1. Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“) jsou vydané dle § 1751 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník.
2. Provozovatel: Kateřina Rychliková, IČO: 23382635, e-mail: colorium@colorium.cz, web: www.colorium.cz (dále jen „poskytovatel“).
3. Tyto obchodní podmínky upravují práva a povinnosti poskytovatele a fyzické osoby, která prostřednictvím webového rozhraní uzavírá smlouvu o poskytování služeb (dále jen „zákazník“).
4. Smlouva se uzavírá v českém jazyce.
II. PŘEDMĚT SMLOUVY
1. Předmětem smlouvy je rezervace a úhrada služby spočívající v poskytnutí prostoru ateliéru a výtvarných pomůcek za účelem tvorby abstraktního obrazu nebo jiné výtvarné činnosti.
III. OBJEDNÁVKA A UZAVŘENÍ SMLOUVY
1. Zákazník provádí objednávku prostřednictvím webového rozhraní vyplněním rezervačního formuláře.
2. Před odesláním objednávky má zákazník možnost zkontrolovat a upravit zadané údaje. Objednávka je závazná odesláním a uhrazením ceny služby.
3. Smlouva je uzavřena potvrzením rezervace ze strany poskytovatele na e-mailovou adresu zákazníka.
IV. CENA A PLATEBNÍ PODMÍNKY
1. Cena služby je uvedena u jednotlivých termínů či typů služeb. Ceny jsou konečné, včetně všech poplatků.
2. Platba probíhá online prostřednictvím zabezpečené platební brány. Poskytovatel přijímá platby kartou nebo bankovním převodem.
3. Daňový doklad bude zákazníkovi zaslán elektronicky po přijetí platby.
V. ZMĚNY A ZRUŠENÍ REZERVACE
1. Zákazník má právo bezplatně změnit nebo zrušit rezervaci nejpozději 48 hodin před plánovaným termínem služby.
2. Při pozdějším zrušení rezervace nebo nedostavení se na akci bez předchozí omluvy propadá uhrazená částka v plné výši.
3. V případě zrušení ze strany poskytovatele (např. z provozních nebo technických důvodů) bude nabídnut náhradní termín nebo vrácena plná cena služby.
VI. ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY
1. V souladu s § 1837 písm. j) občanského zákoníku nemá zákazník právo odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, pokud byla služba poskytnuta v dohodnutém termínu s jeho výslovným souhlasem před uplynutím 14denní lhůty.
2. Zákazník potvrzením rezervace souhlasí se zahájením poskytování služby před uplynutím zákonné lhůty a bere na vědomí, že tím ztrácí právo na odstoupení.
VII. REKLAMACE
1. V případě nespokojenosti se službou je zákazník oprávněn uplatnit reklamaci e-mailem nejpozději do 3 dnů po konání akce.
2. Poskytovatel reklamaci posoudí a do 14 dnů nabídne přiměřené řešení – například vrácení části platby nebo náhradní termín.
3. Reklamace služeb je možná pouze v případě prokazatelného nedostatku ze strany poskytovatele (např. neadekvátní podmínky v ateliéru, absence domluvených pomůcek apod.).
VIII. OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ
1. Poskytovatel se zavazuje nakládat s osobními údaji zákazníků v souladu s Nařízením EU č. 2016/679 (GDPR).
2. Údaje jsou zpracovávány za účelem plnění smlouvy a vedení zákaznické evidence. Bez souhlasu zákazníka nejsou údaje předávány třetím osobám.
3. E-mailová adresa zákazníka může být využita k zasílání obchodních sdělení o podobných službách, pokud tomu zákazník neodporuje. Odhlásit se lze kdykoli jedním kliknutím v e-mailu.
IX. MIMOSOUDNÍ ŘEŠENÍ SPORŮ
1. Spotřebitel má právo na mimosoudní řešení případného sporu prostřednictvím České obchodní inspekce (www.coi.cz) nebo evropské platformy ODR.
X. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
1. Tyto obchodní podmínky se řídí právním řádem České republiky.
2. Poskytovatel si vyhrazuje právo tyto podmínky měnit. Nové znění je vždy dostupné na webových stránkách poskytovatele.
3. Tyto obchodní podmínky nabývají účinnosti dnem 1. 9. 2024.